بعضی وقتا عکسایی می گیریم که بسیار زیبا هستند . عکسی از غروب یا گلهای زیبا و از کار خودمان لذت می بریم که توانسته ایم لحظه زیبای غروب را ثبت کنیم و یا این که از زنبوری که روی گل نشتسه عکس گرفته ایم و یا غیره و بر همه اعلام می کنیم که این عکس زیبا را من انداخته ام .
راستش عکاسی این نیست . گلها خودشان زیبایی دارند و غروب وغیره هم همینطوره بنده بر این معتقدم هر چیز زیبایی را نباید ثبت کرد چون آنها خوشان زیبایی دارند و ما به نوعی جز شات زدن کار دیگر نکردیم.
عکاس کسی هست گه زیبایی هایی را ثبت کند که فقط خودش می بینید یعنی به نوعی آفریدگار اون کار میشود. و آن زیبایی ها ارزش زیادی دارند گاهی این زیبایی ها در لحظه رخ می دهد و گاهی ترکیب چندین شئ یا اتفاق رخ می دهد عکاسهای یک عکاس باید حس خاصی داشته باشد .من همیشه به این حس های خاص حس دو وجهی می گویم یعنی چیزی مابین تراژدی و شادی یا خوبو بد .
سوژهای من در عکاسی بسیار ساده هستند ولی در شرایط بسیار خاص قرار گرفته اند.و اون شرایط مهمترین قضیه یک اتفاقه
این امر باعث می شود عکاس به یک حس جدیدی دست بیابد و این حس باعث ماندگاری کار میشود این امر چه در عکاسی بلکه در تمام عالم هنر رواج دارد mehrdadbayramiمهردادبایرامی...
ما را در سایت mehrdadbayramiمهردادبایرامی دنبال میکنید
برچسب: چگونه عکس بگیریم,چگونه عکس بگیریم , قسمت اول,چگونه عکس بگيريم,چگونه ژست عکس بگیریم,چگونه عکس سلفی بگیریم,چگونه عکس هنری بگیریم,چگونه عکس زیبا بگیریم,چگونه عکس پانوراما بگیریم,چگونه عکس hdr بگیریم,چگونه عکس پرسنلی بگیریم, نویسنده: بازدید: 6 تاريخ: جمعه 26 شهريور 1395 ساعت: 5:16